
WORKCENTER Személyzeti Tanácsadó
Acélszerkezetek gyártásával foglalkozó cég megbízásából keresünk munkatársat az alábbi pozícióba:
RAKTÁRI ADMINISZTRÁTOR
Az álláshoz tartozó elvárások:
Középfokú végzettség
Microsoft Office felhasználói ismerete
Jó kommunikációs készség
Precíz, pontos munkavégzés
Számítógép középszintű használata
Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
ERP rendszer ismeret
Általános fémipari ismeret
Szakmai tapasztalat hasonló munkakörben
Idegen nyelvismeret (angol, német)
Főbb feladatok, munkák:
Raktári adminisztrációval kapcsolatos feladatok ellátása.
A raktári nyilvántartás naprakész vezetése, a készletmozgások pontos, precíz nyomon követése.
A raktári folyamatok ellenőrzése, vállalatirányítási rendszerben történő rögzítése.
A szükséges táblázatok, riportok kezelése.
Társosztályokkal való szoros együttműködés
Leltárakban való aktív részvétel.
Megbízóról
Fő profiljuk a speciális járműfelépítmények, hegesztett fémszerkezetek, valamint egyedi, nagy teherbírású konténerek teljes körű gyártása az alkatrész gyártástól teljesen a kész termékekig, kisszériától a nagyszériáig.
Munkavégzés helye
Székesfehérvár
Jelentkezés
Amennyiben a fenti hirdetésünk kihívást és motivációt jelent az Ön számára, kérjük, küldje el magyar nyelvű fényképes önéletrajzát a JELENTKEZÉS gombra kattintva!