
WORKCENTER Személyzeti Tanácsadó
Ipari vízkezeléssel foglalkozó cég megbízásából keresünk munkatársat az alábbi pozícióba:
IRODAVEZETŐ
Az álláshoz tartozó elvárások:
Önálló munkavégző képesség
Számítógépes ismeretek
Nagyfokú rugalmasság
Precizitás
Jó kommunikációs képesség
Fejlett problémamegoldó gondolkodás
Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
Angol nyelv társalgási szintű ismerete
B kategóriás jogosítvány
Hasonló területen szerzett korábbi tapasztalatok
Főbb feladatok, munkák:
A cég háttérmunkájának teljes körű koordinálása.
Logisztikai feladatok ellátása, szállítmányozás, gyártások, beszerzés, számlázás, engedélyek intézése, jogszabályok figyelése, adatlapok aktualizálása, HR munka.
Amit kínálunk:
Stabil munkahely
Céges laptop
Céges mobiltelefon
A munkavégzéshez szükséges feltételek teljes körű biztosítása
Versenyképes jövedelem
Állás, munka területe(i):
Adminisztratív munka
Irodavezető
HR
Munkaidő:
40 óra/hét
Munkavégzés helye
Budapest, II. kerület
Jelentkezés
Amennyiben a fenti hirdetésünk kihívást és motivációt jelent az Ön számára, kérjük, küldje el magyar nyelvű fényképes önéletrajzát a JELENTKEZÉS gombra kattintva!