
WORKCENTER Személyzeti Tanácsadó
Természetes és vegyi alapanyagokat, adalékanyagokat és speciális vegyszereket forgalmazó nemzetközi cég megbízásából keresünk munkatársat az alábbi pozícióba:
INSIDE SALES & CUSTOMER SERVICE (ÜGYFÉLSZOLGÁLATI, LOGISZTIKAI MUNKATÁRS, BACK OFFICE)
Az új kollégánk elsődleges feladata a bejövő és kimenő megrendelésekkel kapcsolatos adminisztráció és a megrendelésekhez kapcsolódó logisztikai és szervezési feladatok ellátása. Továbbá az értékesítők munkájának hatékony támogatása többek között beszerzési árak bekérésével, kalkulációk előkészítésével, ajánlatok rögzítésével és elküldésével, valamint a szükséges dokumentációk biztosításával partnereink felé.
Főbb feladatok, munkák:
Bejövő és kimenő megrendelések adminisztrációja az SAP rendszer által: megrendelések, visszaigazolások, szállítólevelek és számlák készítése
Megrendelésekhez kapcsolódó logisztikai feladatok ellátása: szállítmányozói és fuvarajánlatok begyűjtése, logisztikai költségek optimalizálása, készletmenedzsment
Értékesítők munkájának támogatása: mintarendelések intézése, alapanyag árak beszerzése, kalkulációk előkészítése és ellenőrzése, ajánlatok rögzítése és megküldése, értékesítési és egyéb statisztikák készítése, továbbá a szükséges dokumentumok beszerzése és továbbítása
Törzsadatok karbantartása, megtörtént aktivitások, esetleges logisztikai reklamációk CRM rendszerben rögzítése
Bejövő számlák ellenőrzése és iktatása
Ügyvezető igazgató munkájának támogatása
Kimenő posta összeállítása, intézése
Flotta menedzsment
Az ügyvitelhez szükséges helyi beszerzésekben aktív részvétel: pl. irodaeszközök vagy promóciós eszközök beszerzése
Az álláshoz tartozó elvárások:
Az ideális jelölt több éves tapasztalattal rendelkezik kereskedelmi és logisztikai területen és szerzett gyakorlatot hasonló profilú cégnél belső értékesítői vagy ügyfélszolgálati munkakörben.
Olyan munkatársat szeretnénk, aki számára fontos értékkel bír az ügyfél elégedettség; dinamikus hozzáállású és könnyen boldogul az adminisztrációs feladatokkal is, cserébe hosszú távú biztos munkahelyet és családias hangulatú cégkultúrát tudunk nyújtani.
Felsőfokú végzettség
Legalább 2 év logisztikai tapasztalat
Ügyfélszolgálati, belső értékesítési tapasztalat előny
MS programok ismerete
SAP ismeret
Angol nyelvtudás (cégen belül minden dokumentáció angol nyelvű)
Amit kínálunk:
Versenyképes és pontos fizetés
Munkához szükséges eszközök
Stabil lábakon álló, fejlődő cég
Munkavégzés helye
Budapest, XIII. kerület
Jelentkezés
Amennyiben a fenti hirdetésünk kihívást és motivációt jelent az Ön számára, kérjük, küldje el magyar és angol nyelvű pályázatát a tárgy mezőben „Customer Service” megjelölve a JELENTKEZÉS gombra kattintva!