
WORKCENTER Személyzeti Tanácsadó
Budapesti informatikai cég megbízásából keresünk a cég ügyfeleihez kijáró munkatársat az alábbi pozícióba:
ADMINISZTRATÍV, IRODAI MUNKATÁRS
Az álláshoz tartozó elvárások:
Precíz és önálló munkavégzés
Jó kommunikációs készség
Rendezett megjelenés
Szakmai elvárások:
Excel alapfokú ismerete.
Pénzügyi alapfokú ismeret (Milyen Áfa kulcsok vannak Magyarországon, képes legyen egy Áfás számlát megírni, pénztári kiadási bizonylat kitöltése ne okozzon gondot)
Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
Pénzügyi területen szakirányú végzettség
Angol nyelvismeret szóban és írásban
Amit kínálunk:
Versenyképes jövedelem
Akár 4 órás munkaidőben is végezhető
Fiatalos csapatban való munkavégzés
Szakmai fejlődés lehetősége
Munkavégzés helye
Budapest
Jelentkezés
Amennyiben a fenti hirdetésünk kihívást és motivációt jelent az Ön számára, kérjük, küldje el magyar nyelvű fényképes önéletrajzát a nettó fizetési igény megjelölésével a JELENTKEZÉS gombra kattintva!